myUNIQA
Klienstká zóna
Mějte kdykoliv přehled o svých smlouvách:
Pokračujete na přihlášení, kde si zvolíte požadovanou oblast. V rámci klientské zóny se jedná o tyto oblasti: doplňkové penzijní spoření, investice, životní a neživotní pojištění UNIQA a životní a neživotní pojištění AXA.
myUNIQA - portál pro Životní a neživotní pojištění UNIQA
Po přihlášení do klientského portálu myUNIQA můžete procházet:
- seznam pojistných smluv
- informace o platbách pojistného (i zpětně)
- krytá rizika a cenu jednotlivých částí pojištění
- kontaktní údaje pro jednotlivé smlouvy
- přehled škod
- aktuální informace k vývoji životního pojištění
Současně myUNIQA umožňuje provádět on-line platby pojistného a komunikovat s pojišťovnou.
Co vše můžete pomocí myUNIQA měnit?
- osobní kontaktní údaje
- frekvenci a způsob placení pojistného
- registrační značku vozidla či technický průkaz
- údaje o držiteli či vlastníkovi vozidla
- obmyšlené (oprávněné) osoby u životního pojištění
Dokumenty ke stažení přes myUNIQA
- aktuální hodnota podílových jednotek životního pojištění
- daňové potvrzení k životnímu pojištění (až 5 let zpětně)
- požadavky zaslané prostřednictvím myUNIQA
Jak se do myUNIQA zaregistrovat?
Do klientského portálu se snadno zaregistrujete.
Během registrace vás požádáme o vyplnění čísla smlouvy, datumu narození, e-mailu a čísla mobilního telefonu. Údaje jsou nutné pro další práci v myUNIQA. Po dokončení registrace vám odešleme SMS s přístupovým heslem.
Do myUNIQA se může registrovat pouze pojistník smlouvy (vyžaduje se číslo platně vedené smlouvy), který je soukromou osobou (nikoli právnickou osobou či OSVČ).